ŽIVOT JE PLNÝ PREKVAPENÍ. NÁKLADY NA SERVIS VÁŠ VŠAK NIKDY NEPREKVAPIA.

Balík BMW Service Inclusive. Fixné náklady. Úplný servis.

Balík BMW Service Inclusive vám umožní maximálne si vychutnať radosť z jazdy. Od začiatku až do konca zmluvného obdobia (podľa vášho výberu) nemusíte ani chvíľku myslieť na náklady na údržbu, servisné prehliadky či výmenu opotrebovaných dielov. BMW Service Inclusive zahŕňa všetky tieto práce pri nových aj jazdených vozidlách – vrátane originálnych dielov BMW. A neplatí to iba vo vašej krajine, ale na celom svete, vo všetkých partnerských servisných strediskách BMW. V prípade, že sa svoje BMW rozhodnete predať, jeho balík BMW Service Inclusive sa automaticky prenesie na nového majiteľa, čo zvyšuje cenu vozidla pri predaji.

BALÍKY BMW SERVICE INCLUSIVE.

Ktorý balík najlepšie vyhovuje vašim požiadavkám? Vyberte si buď BMW Service Inclusive alebo BMW Service Inclusive Plus. V prípade, že pridáte doplnkový produkt BMW Repair Inclusive (tzv. Rozšírený balík opráv) k balíku BMW Service Inclusive Plus, k dispozícii bude mať kompletné pokrytie servisných služieb. Okrem údržby a opráv dielov, podliehajúcich opotrebovaniu, získate aj oprávnenie na záručné služby nad rámec zákonom stanoveného obdobia.

Nájdite servisný balík, ktorý najlepšie vyhovuje vašim požiadavkám.

  • BMW Service Inclusive
  • BMW Service Inclusive Plus
  • BMW Repair Inclusive (tzv. Rozšírený balík opráv)

PREHĽAD VÝHOD.

  • Náklady plne pod kontrolou: Údržba a opravy dielov podliehajúcich opotrebovaniu s použitím originálnych dielov BMW, v kombinácii s odborným servisom – za mimoriadne priaznivú fixnú cenu.
  • Slobodná voľba: Na výber máte rozličné balíky. Každý z nich zahŕňa rôzny rozsah služieb.
  • Medzinárodná platnosť: Balík BMW Service Inclusive platí na celom svete, vo všetkých zúčastnených servisných strediskách BMW.
  • Dlhé trvanie: Pravidelná údržba znamená zachovanie záručných nárokov a služieb BMW Mobile Care*.
  • Prenosnosť: Balík BMW Service Inclusive sa prenáša na nového majiteľa, čím sa zvyšuje hodnota vozidla pri odpredaji.

* Nárok na služby BMW Mobile Care ostáva zachovaný iba ak sa pravidelný servis motorového oleja vykonával v autorizovanom BMW servise. Pri kúpe balíka BMW Service Inclusive sa váš nárok automaticky predĺži. Ďalšie informácie nájdete na www.bmw.sk/mobilecare















ZVÝHODNENÝ PROGRAM PRE VOZIDLÁ STARŠIE AKO 5 ROKOV – BMW FIT SERVIS.

Starajte sa aj naďalej o svoje BMW ako doteraz!
Aby Vaša jazda bola aj naďalej bezstarostná, pripravili sme pre Vás program pre staršie vozidlá u našich BMW autorizovaných partnerov.
Buďte súčasťou BMW sveta a čerpajte výhody nášho programu pre vozidlá staršie ako 5 rokov BMW FIT Servis.
Pre presnejšie informácie kontaktujte najbližší autorizovaný servis BMW.

ZÁRUKA OD BMW.

Keď si kúpite nové BMW, budete chcieť, aby radosť z jazdy prišla so zárukou. Z tohto dôvodu teraz vaše BMW servisné centrum ponúka záruku dvanásť rokov na prehrdzavenie karosérie a tri roky na lak. Na celý automobil (s výnimkou dielov podliehajúcich opotrebovaniu), Originálne BMW Diely aj Originálne BMW Príslušenstvo, platí záruka dva roky, bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov, pričom záručná doba začína plynúť dátumom odovzdania vozidla.
Servis, na ktorý sa môžete spoľahnúť – so zárukou.

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Tu nájdete niektoré najčastejšie otázky týkajúce sa balíka BMW Service Inclusive a odpovede na ne v prehľadnej forme.

  • Čo je BMW Service Inclusive?
  • Na čo mám nárok ako zákazník, ktorý si predplatil balík BMW Service Inclusive?
  • Ktoré služby sú obsiahuté v BMW Service Inclusive?
  • Pre ktoré modely je balík BMW Service Inclusive k dispozícii?
  • Kedy sa začína obdobie platnosti balíka BMW Service Inclusive?
  • Kedy sa končí obdobie platnosti balíka BMW Service Inclusive?
  • Prenáša sa pri predaji vozidla platnosť balíka BMW Service Inclusive na nového majiteľa?
  • Koľko stojí balík BMW Service Inclusive?
  • Aké výhody mám ako zákazník, ktorý si predplatil balík BMW Service Inclusive?
  • Môžem si služby zahrnuté v balíku BMW Service Inclusive nárokovať u iného ako pôvodného predajcu?
  • Je možné neskôr zakúpiť alebo rozšíriť balík u iného ako pôvodného predajcu?