Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.
MOJA HLAVA JE PLNÁ NÁPADOV, NIE STRETNUTÍ.
#WHATEVERHAPPENS. SLUŽBY BMW TELESERVICE.
So službami BMW Teleservice si užívate maximálnu bezpečnosť a pohodlie, pokiaľ ide o otázky servisu. Od drobnej údržby až po rýchlu pomoc pri nehodách a poruchách – vďaka službám BMW Teleservice a BMW ConnectedDrive nemusíte vyvinúť veľké úsilie, aby ste vždy získali tú správnu podporu v správnom čase. Vaše BMW automaticky rozpozná potrebu a odošle všetky dôležité údaje o vozidle našim špecialistom. Tým zaistí, aby sa vždy urobili tie správne opatrenia.
SLUŽBY BMW TELESERVICE: BEZPLATNE SO SLUŽBOU BMW CONNECTED DRIVE.
Máte službu BMW ConnectedDrive alebo funkciu Tiesňové volanie? Ak áno, služby BMW Teleservice môžete používať bezplatne. Vykonajte tieto tri kroky, aby váš servisný partner mohol riešiť váš plán údržby.
Tu je návod, ako v plnom rozsahu využívať služby Teleservice:
- Zaregistrujte sa na portáli BMW ConnectedDrive alebo v aplikácii My BMW.
- Prepojte vaše vozidlo s účtom.
- Vyberte si vášho servisného partnera BMW priamo na portáli BMW ConnectedDrive, v aplikácii My BMW alebo na displeji iDriveDisplay vášho vozidla v časti ASISTENCIA BMW > SERVISNÝ PARTNER.
SLUŽBA BMW TELESERVICE CALL.
Keď je potrebná údržba alebo v prípade poruchy, služba BMW Teleservice Call vám a vami preferovanému servisnému partnerovi poskytne všetky dôležité informácie. Ešte predtým, ako vás váš servisný partner BMW bude kontaktovať, aby si s vami dohodol termín, už pozná stav vášho vozidla, môže objednať náhradné diely a je dokonale pripravený na splnenie individuálnych požiadaviek vášho vozidla. Tým sa skráti aj doba čakania v servise.
Systém tiež dokáže identifikovať potrebu neplánovaného servisného zásahu už v predstihu, ako napríklad v prípade opotrebovaných bŕzd. Vďaka zdieľaniu nevyhnutných informácií sa takéto nedostatky môžu odstrániť dostatočne zavčasu. Vy už sa nemusíte obávať ničoho a vaše BMW bude vždy v dokonalom stave.
Aby vás pridelený servisný partner mohol kontaktovať a pripraviť stretnutie, môže aktivovať služby BMW Teleservice Call vo vašom vozidle a vyžiadať si aktuálne údaje a tiež vám zasielať správy, napríklad pripomenutie stretnutia.
Prehľad vašich benefitov.
Využite väčší komfort a efektivitu:
- Automatická detekcia servisných požiadaviek
- Priamy prenos údajov dôležitých pre servis do BMW
- Váš preferovaný servisný partner má prístup k údajom dôležitým pre servis
- Automatické pripomenutie servisných termínov
- Optimálne pripravená a efektívnejšia údržba
- Kratšie návštevy servisu
Podrobnosti o funkciách
Snímače CBS (Servis na základe stavu) neustále monitorujú hladiny kvapalín (napr. motorového oleja) alebo opotrebovanie komponentov (napr. brzdových doštičiek). Ak je potrebné dohodnúť termín v servise, vaše BMW automaticky odošle všetky údaje súvisiace so servisom do BMW. Váš preferovaný servisný partner BMW, ak ste si ho uložili na portáli ConnectedDrive, vám v prípade potreby zavolá a dohodne si s vami stretnutie. Vďaka presnosti odosielaných údajov sa servis môže na stretnutie dokonale pripraviť a mať všetky potrebné komponenty a náhradné diely – takže vozidlo zostane v servisnom stredisku iba minimálnu dobu. Zabudnite na nepružné servisné intervaly. Do servisu jazdíte len vtedy, keď musíte.
FUNKCIA BMW BREAKDOWN CALL.
V prípade poruchy vám zaistíme tú najlepšiu možnú pomoc: Môžete kontaktovať asistenčnú službu BMW priamo z vozidla tak, že vyberiete možnosť Asistencia BMW v ponuke BMW ConnectedDrive prostredníctvom systému iDrive. Všetky dôležité údaje o stave vozidla a vašej aktuálnej polohe sa okamžite odošlú do služby Mobile Service a bude nadviazané hlasové spojenie. Špecialisti buď vyriešia malé problémy na diaľku, alebo zabezpečia pomoc priamo na mieste.
Ak udelíte váš súhlas, vozidlá s najnovšou generáciou systému iDrive dokážu odpovedať na žiadosť o potrebné údaje a umožnia prenos týchto informácií na diaľku. Výsledkom toho je, že zástupca strediska telefonickej podpory asistenčnej služby môže získať údaje o vozidle, aj keď ste ho kontaktovali telefonicky.
Alternatívne môžete proces asistenčnej služby spustiť aj z aplikácie My BMW. Aj v tomto prípade dostane asistenčná linka všetky potrebné informácie, aby vám mohla poskytnúť tú najlepšiu možnú podporu.
Prehľad vašich benefitov.
Keď dôjde k problémom alebo poruchám, môžete sa spoľahnúť na naše odborné znalosti, ktoré vám pomôžu diagnostikovať problémy:
- Rýchla a presná diagnostika na diaľku
- Odstránenie niektorých porúch na diaľku
- Odborná pomoc kedykoľvek a v akejkoľvek situácii
- V prípade potreby optimálne pripravená údržba
Podrobnosti o funkciách
V prípade problémov alebo poruchy vášho BMW jednoducho zvoľte službu BMW ConnectedDrive prostredníctvom ponuky iDrive a funkcie Mobilná starostlivosť. Stlačením tlačidla môžete odoslať aktuálne údaje o vozidle našim špecialistom na mobilnú starostlivosť, ktorí ich vyhodnotia. Naši špecialisti dokážu na diaľku diagnostikovať vaše BMW, ako keby bolo v priamo v servise. S pomocou automatického hlasového spojenia vás naši špecialisti budú informovať o stave vozidla a ďalších krokoch. Niektoré druhy problémov dokážu často odstrániť aj na diaľku. Ak údržba na diaľku nie je možná, bude vozidlo službou Mobilná starostlivosť ihneď odoslané alebo budete presmerovaní ku najbližšiemu servisnému partnerovi BMW. Údaje o vozidle budú odoslané servisnému partnerovi BMW, aby sa zabezpečilo, že bude optimálne pripravený na servis vášho vozidla.
SLUŽBA TIESŇOVÉ VOLANIE BMW.
Inovatívne tiesňové volanie ponúka profesionálnu podporu v prípade menších nehôd, pri ktorých sa neaktivuje airbag. Snímače však stále umožňujú vášmu vozidlu zistiť poškodenie a informovať vás zobrazením výstražného oznámenia na monitore systému iDrive. Stačí stlačiť tlačidlo a špecialisti v stredisku telefonickej podpory asistenčnej služby pri nehodách vám budú k dispozícii, aby vám ponúkli svoju profesionálnu a odbornú pomoc. Ak je vaše vozidlo stále pojazdné, radi vám dohodnú termín stretnutia u najbližšieho servisného partnera. Ak nie je, zabezpečia vám odťahovú službu.
Prehľad vašich benefitov.
- Automatické zistenie nehody
- Pomoc získate jediným kliknutím
- Automatický prenos polohy
- Okamžitá podpora od BMW
- Bezplatná odťahová služba
- Dohodnutie stretnutia s autorizovaným/schváleným servisným partnerom BMW
Požiadavky
- SA6AE, SA6AK, SA6AC s SOP 07/2017. Možnosti sa môžu líšiť podľa trhu a úrovne výbavy vozidla.
- Z technických dôvodov nie je každá nehoda automaticky zistená. V takýchto výnimočných prípadoch môžete tiesňové volanie služby BMW Teleservice aktivovať manuálne.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC s SOP 07/2017. Možnosti sa môžu líšiť podľa trhu a úrovne výbavy vozidla.
SPRÁVA SERVISNÉHO PARTNERA.
Správa servisného partnera vám umožňuje definovať preferovaného servisného partnera, ktorý bude prijímať hovory služby Teleservice z vášho vozidla. Aktuálne priradeného servisného partnera si môžete kedykoľvek skontrolovať a zmeniť v ponuke vozidla, na zákazníckom portáli ConnectedDrive alebo v aplikácii My BMW. Aby sa zabezpečilo poskytovanie služieb Teleservice, spoločnosť BMW môže tiež opraviť chýbajúce alebo zjavne nesprávne priradenia servisného partnera.
SLUŽBY BMW TELESERVICE: AKO.
Ako používať služby BMW Teleservice.
Ako funguje asistenčná služba BMW pre prípad nehody a poruchy.
Ako si vybrať preferovaného servisného partnera BMW.