BMW i5 eDrive40 Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–18,8: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 499–579
AKTUÁLNE BMW RADU 5.
BMW radu 5 je stelesnením dynamických a športových jazdných vlastností. Ako prémiový sedan, Touring alebo SUV. Elegantné zvonku. Luxusné vnútri. Vybavené tou najmodernejšou technológiou pre vyššiu bezpečnosť a komfort. S precízne ladeným podvozkom a výkonnými motormi.
- 442 (601) kW (k)
- 0–100 od 3.8 sek.
BMW i5 M60 xDrive Sedan.
Cena od: 100 310,00 €
BMW i5 M60 xDrive[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP):20,5–18,2 ; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–516
- až do 250 (340) kW (k)
- 0–100 od 6.0 sek.
BMW i5.
Cena od: 71 360,00 €
BMW i5[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–18,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 499–579
- až do 460 (625) kW (k)
- 0–100 od 3.9 sek.
M modely BMW X5.
Cena od: 149 360,00 €
BMW X5 M Competition:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 13,1–12,8
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 296–288
BMW X5 M60i xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,5–11,5
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 283–261
- až do 280 (381) kW (k)
- 0–100 od 5.4 sek.
BMW X5.
Cena od: 87 810,00 €
BMW X5 xDrive40i:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 9,9–8,5
Emisie CO2 v g/km (kombinované, WLTP): 224–193
- až do 535 (727) kW (k)
- 0–100 od 3.5 sek.
BMW M5 Sedan
Cena od: 133 500.00 €
- až do 153 (208) kW (k)
- 0–100 od 7.5 sek.
BMW radu 5 Sedan.
Cena od: 58 860,00 €
BMW 520i sDrive: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 6,4–5,7; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 144–130
- až do 220 (299) kW (k)
- 0–100 od 6.3 sek.
BMW radu 5 plug-in hybrid.
Cena od: 66 260,00 €
BMW 530e sDrive[3]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,8–0,6; Emisie CO2 v g/km (kombinované, WLTP): 17–13; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21,7–19,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 93–103
[3] Očakávaná dostupnosť 11/23.
- 442 (601) kW (k)
- 0–100 od 3.9 Sek
BMW i5 M60 xDrive Touring.
Cena od: 102 360,00 €
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,8–18,3; Elektrický dojazd v km podľa WLTP: 445–506
- až do 250 (340) kW (k)
- 0–100 od 6.1 Sek
BMW i5 Touring.
Cena od: 73 410,00 €
- až do 145 (197) kW (k)
- 0–100 od 7.5 sek.
BMW radu 5 Touring.
- až do 220 (299) kW (k)
- 0–100 od 6.4 sek.
BMW 530e Touring.
ĎALŠIE TÉMY.
ELEKTROMOBILITA BMW.
BMW FINANCIAL SERVICES.
PREHĽAD BMW RADU 5.
BMW radu 5 je pokračovateľom pôvodnej koncepcie „Neue Klasse“. Kombinuje technologické inovácie, silné motory a komfortné prvky z luxusnej triedy.
Ikonické prvky ako obličky vpredu alebo „Hofmeister kink“ na C-stĺpiku sú jeho značkovými detailmi už viac než 50 rokov. Navyše, BMW radu 5 bolo prvým modelom, ktorý uviedol známy systém označovania modelových radov. Prvá číslica označuje modelový rad. Ďalšie dve číslice poskytujú informáciu o motorizácii. Počnúc BMW radu 5 prešli všetky ďalšie modelové rady na tento systém pomenovania.
BMW radu 5 je priekopníkom svojej triedy od samého začiatku a predstavuje etalón prémiových sedanov vyššej strednej triedy na celom svete. Zistite viac o pol storočí BMW radu 5.
PRVÁ GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW E12)
V roku 1972 BMW uviedlo prvú generáciu sedanu vyššej strednej triedy. Tvorcom jeho dizajnu bol legendárny Paul Bracq. Toto vozidlo bolo prvým BMW radu 5. Predviedlo všetky charakteristické prvky, ktoré ho budú identifikovať aj v budúcnosti: Patria k nim výrazné obličky a dvojité predné svetlomety, predĺžená silueta a zadný pohon typický pre BMW. Podvozok bol kombináciou športovosti, bezpečnosti a komfortu. V kokpite prevládala prísna funkčnosť. Interiér inšpiroval na dotyk príjemnými materiálmi a množstvom komfortných prvkov.
O rok neskôr prišli na trh silnejšie motorizácie. Najprv to bolo BMW 525 s výkonom 107 kW (145 k) a po ňom BMW 528 s výkonom 121 kW (165 k). Počnúc rokom 1977 dostali všetky vozidlá vystupujúcu kapotu. Zadné svetlá sa zväčšili. 6-valcové modely BMW 525 a 528 dostali dvojité karburátory. A vo výsledku aj vyšší výkon. Po vyrobení takmer 700 000 vozidiel bola produkcia ukončená s príchodom nástupcu.
Obdobie výroby: 1972–1981
Motory: 4- a 6-valcové, objem: 1,8–3,5 litra, výkon: 66–160 kW (90–218 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4620 mm/1690 mm/1425 mm
DRUHÁ GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW E28)
Technický pokrok pokračuje. Navyše, dizajn sa stal viac koncentrovaným, s detailmi ako napríklad aerodynamicky vyvýšené zadné partie. Typická predná časť si zachovala tradičné obličky aj dvojité svetlomety. Po prvýkrát sa objavili doplnkové technické inovácie ako napríklad ABS, airbag, elektronická riadiaca jednotka motora, katalyzátor alebo palubný počítač. Takmer všetky motory boli vybavené vstrekovaním paliva do nasávacieho traktu.
V roku 1983 prišiel prvý model BMW radu 5, vybavený naftovým motorom. BMW 524td produkovalo výkon 85 kW (115 k) a bol to najrýchlejší naftový sedan svojej doby na svete.
V roku 1985 bol spolu s BMW M535i uvedený aj prvý model BMW M5. Položili tak základy pre športové modelové rady sedanov. Predvádzali výnimočné jazdné výkony, ktoré boli dovtedy výlučnou doménou exotických športových automobilov. BMW M5 sa vyrábalo výhradne ručne. Malo ten istý 6-valcový motor s objemom 3,5 litra ako BMW M635CSi, ktorý produkoval výkon 210 kW (286 k). Napriek tomuto výkonu zostala štylistika vozidla decentná a elegantná.
Už od roku 1974 boli k dispozícii M varianty modelu E12 z produkcie BMW M GmbH. Tento vývoj kulminoval modelom BMW M535i. S veľkým predným spojlerom a 6-valcovým motorom, ktorý produkoval výkon 160 kW (218 k), stanovil vysokú latku po stránke výzoru aj športovej dynamiky. Do konca roku 1987 bolo vyrobených viac než 722 000 vozidiel BMW radu 5 (E28).
Obdobie výroby: 1981–1987
Motory: 4- a 6-valcové, objem: 1,8–3,5 litra, výkon: 66–210 kW (90–286 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4620 mm/1700 mm/1415 mm
TRETIA GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW E34)
Toto BMW radu 5 prišlo v roku 1988. Je podstatne väčšie a širšie než jeho predchodca.
Napriek tomu je však aerodynamickejšie. Vo výsledku dokázali všetky modely BMW radu 5 s benzínovým motorom zrýchliť na viac než 200 km/h. Vďaka dlhému rázvoru je vozidlo športové a dynamické. Ďalším príspevkom k jazdným vlastnostiam bol takmer optimálny pomer rozloženia hmotnosti na nápravy 50:50. Od modelu 518i, poháňaného 4-valcovým motorom, až po BMW M5 s výkonom 232 kW (315 k), ktoré bolo k tiež k dispozícii už v prvom roku po uvedení. V roku 1991 prekvapilo motoristov BMW radu 5 Touring. Výrobca ho predstavil ako prvé kombi v prémiovom segmente vyššej strednej triedy BMW. Špeciálnou vychytávkou bolo zadné okno. Otváralo sa aj nezávisle od dverí batožinového priestoru. V tom istom roku boli bočné dvere vybavené ochranou pred bočným nárazom, pre zvýšenie bezpečnosti. V roku 1992 prišlo na trh BMW 525iX. Bolo to prvé BMW radu 5 s pohonom všetkých kolies. Zároveň boli modely BMW radu 5 vybavené aj motormi V8. BMW 530i a BMW 540i vynikali mimoriadnou kultúrou chodu týchto agregátov. BMW M5 si ponechalo radový 6-valcový motor. Jeho objem však narástol až na 3,8 litra. To prinieslo aj zvýšenie výkonu na 250 kW (340 k). Navyše, BMW M5 bolo uvedené aj vo verzii Touring. Produkcia modelu Sedan bola ukončená v roku 1995. BMW radu 5 Touring sa vyrábalo až do roku 1996. Spolu bolo zákazníkom dodaných viac než 1,3 milióna vozidiel.
Obdobie výroby: 1988–1996
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 1,8–4,0 litra, výkon: 83–250 kW (113–340 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4720 mm/1751 mm/1412–1421 mm
ŠTVRTÁ GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW E39)
Nová generácia BMW radu 5 voči svojmu predchodcovi narástla. Napriek tomu však hmotnosť zostala takmer rovnaká, vďaka rozsiahlejšiemu využitiu ľahkého hliníka v podvozku. Výsledkom bolo zlepšenie v agilite, stabilite aj presnosti jazdných vlastností vozidla. Navyše, BMW radu 5, dostupné od roku 1995, malo vynikajúcu protikoróznu ochranu vďaka pozinkovaniu veľkej časti karosérie. Výborná bola aj aerodynamika. Toto BMW radu 5 malo najnižší koeficient aerodynamického odporu vo svojej triede. Bezpečnostná výbava bola extra bohatá a mohla obsahovať až do desať airbagov.
Od roku 1997 pribudol do ponuky tejto generácie BMW radu 5 aj variant Touring. V roku 1998 prišiel prvý diesel a stanovil nové štandardy po stránke výkonu aj efektivity vďaka tomu, že bol jeho radový 6-valec vybavený novou technológiou common-rail. Všetky moderné motory tohto modelu ohromili svojou pozoruhodnou dynamikou aj kultúrou chodu. Od 4-valcového naftového až po výnimočne silný benzínový motor V8 s výkonom 294 kW (400 k) v BMW M5.
Modernizácia BMW radu 5 v roku 2000 priniesla ikonické denné svetlá vo forme prstencov okolo hlavných svetlometov. Uvedené boli aj prvé okrúhle hmlové svetlá, namiesto dovtedajších hranatých. Až po ukončenie výroby v roku 2004 stanovilo s počtom viac než 1,48 milióna dodaných exemplárov (vrátane 266 000 kusov modelu Touring) toto BMW radu 5 nový rekord predaja.
Obdobie výroby: 1995–2004
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 2,0–5,0 litra, výkon: 85–294 kW (115–400 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4775–4805 mm/1800 mm/1435–1445 mm
PIATA GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW E60, E61)
Za charakteristické tvary BMW radu 5 Sedan, uvedeného v roku 2003, je zodpovedný Chris Bangle. Striedanie konkávnych a konvexných plôch vytvorilo unikátnu hru svetla a tieňa. Koncepcia ovládania bola prevzatá zo sedanu BMW luxusnej triedy. Vodič ovládal BMW radu 5 pomocou systému iDrive, zatiaľ čo Head-Up displej premietal najdôležitejšie jazdné údaje priamo do jeho zorného poľa na čelné sklo. Nové BMW radu 5 Sedan bolo väčšie a priestrannejšie než predchodca. Napriek tomu však prinášalo úsporu hmotnosti až do 75 kg, vďaka metódam odľahčenej konštrukcie s hliníkovou prednou časťou. Doplnkovo boli k dispozícii adaptívne zákrutové aj brzdové svetlá. Navyše, BMW radu 5 bolo vybavené aktívnym potláčaním náklonov Dynamic Drive a Aktívnym systémom udržiavania rýchlosti. Radové 6-valcové motory boli presvedčivé v naftovej verzii so vstrekovaním common-rail aj v benzínovej so systémom Bi-VANOS.
Od roku 2004 je vozidlo k dispozícii vo verzii Touring. O rok neskôr prišlo na trh BMW M5, ako sedan aj ako Touring. Jeho mohutný 5-litrový motor V10 s výkonom 373 kW (507 k) ho robil jedným z najrýchlejších kombi modelov na svete.
V roku 2007 prišla decentná modernizácia. Zmeny sa dotkli svetlometov, nárazníkov a prepracovaného systému iDrive.
Obdobie výroby: 2003–2010
Motory: 4-, 6-, 8- a 10-valcové, objem: 2,0–5,0 litra, výkon: 120–373 kW (163–507 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4841–4855 mm/1846 mm/1468–1512 mm
BMW RADU 5 GRAN TURISMO.
(BMW F07)
Paralelne s vývojom BMW radu 5 vytvorilo BMW úplne novú triedu vozidiel. BMW radu 5 Gran Turismo prišlo s eleganciou sedanu. A s flexibilitou Sports Activity Vehicle. Zároveň však aj so športovosťou klasického automobilu Gran Turismo. Kombinuje eleganciu, veľkorysý priestorový komfort a jazdnú dynamiku, typickú pre BMW.
Línia strechy v štýle kupé, predĺžená bočná silueta a špecifické BMW obličky spolu generujú harmonický efekt. Zadné svetlá v tvare písmena L a horizontálne línie vizuálne rozširujú zadné partie.
Dynamic Driving Control a štandardná 8-stupňová automatická prevodovka priniesli súčasne vysokú dynamiku aj efektivitu. Technické inovácie ako predná náprava s dvojitými priečnymi ramenami a zadná náprava Integral V s doplnkovým Integrálnym aktívnym riadením zlepšili agilitu a stabilitu na rovine aj v zákrutách. Interiér vynikal priestrannosťou a všestrannosťou využitia. Zvýšená pozícia sedenia a veľké plochy okien poskytovali vodičovi lepší výhľad. Vysoko kvalitné materiály boli základom luxusnej atmosféry. Systém BMW iDrive s jednoduchým a intuitívnym ovládaním uľahčil aj prístup k asistenčným systémom vodiča ako sú Varovný systém zmeny jazdného pruhu, BMW Night Vision či Asistent diaľkových svetiel. A trvalo nainštalované pripojenie na internet poskytlo konektivitu pre vozidlá cez BMW Online a BMW Teleservices.
Obdobie výroby: 2009–2017
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 2,0–4,4 litra, výkon: 135–330 kW (184–450 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4998 mm/1901 mm/1559 mm
ŠIESTA GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW F10, F11)
V roku 2010 uzrela svetlo sveta ďalšia nová generácia BMW radu 5. Celkovo sa jej predali viac než dva milióny. Prispeli k tomu športový a elegantný dizajn, radosť z jazdy typická pre BMW a množstvo inovatívnych technológií. Inteligentný pohon všetkých štyroch kolies BMW xDrive rozdeľoval hnaciu silu medzi prednú a zadnú nápravu podľa situácie. Najsilnejším benzínovým motorom bol pôvodne BMW TwinPower Turbo V8 s výkonom 300 kW (407 k). V naftovej ponuke mu sekundoval radový 6-valec s výkonom 221 kW (300 k). Vozidlo je v ponuke ako sedan aj vo verzii Touring.
V septembri 2010 prišiel M Sport balík s dynamickými vylepšeniami pre exteriér aj interiér. M Sport podvozok, M aerodynamický balík a M disky z ľahkej zliatiny sa postarali o silný dojem z vozidla. Interiér vylepšili viaceré exkluzívne prvky, ako napríklad športové sedadlá v M dizajne, M kožený volant, M páka prevodovky či M interiérové lišty.
Facelift v roku 2013 priniesol prepracovanie dizajnu. Portfólio motorizácie rozšírili ďalšie agregáty. Xenónové predné svetlá a Bluetooth hands-free boli štandardnou výbavou. V roku 2016 prišla hybridná verzia 530e. Vďaka plug-in hybridnému pohonu dokázalo vozidlo jazdiť aj s nulovými lokálnymi emisiami. Jazdná dynamika, komfort a efektivita zostali na rovnako vysokej úrovni.
Obdobie výroby: 2010–2017
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 2,0–4,4 litra, výkon: 105–423 kW (143–575 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4899–5039 mm/1860 mm/1464–1471 mm
SIEDMA GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW G30, G31)
Od roku 2017 povýšilo BMW radu 5 koncepciu športového prémiového sedanu vyššej strednej triedy na novú úroveň. Dizajnu dominujú typické proporcie BMW, stelesnené dlhým rázvorom, predĺženou kapotou a splývajúcou líniou strechy. Čisté povrchy a precízne modelované kontúry podporujú aj BMW obličky. Sú priamo prepojené s prednými svetlometmi, pre pozoruhodné zvýraznenie šírky vozidla. Touring s praktickým objemom batožinového priestoru sa na trhu objavuje v tom istom roku.
K dispozícii bola paleta moderných motorov. Medzi nimi samozrejme nechýbal efektívny hybridný pohon. Doplnkový adaptívny podvozok a Integrálne aktívne riadenie takisto pridávajú cenný príspevok. Pokročilé asistenčné systémy garantujú bezpečnosť. Driving Assistant Professional, dostupný na želanie, poskytuje podporu napríklad pri udržiavaní jazdného pruhu, pre komfortnejšiu jazdu.
Facelift v roku 2020 priniesol prepracovaný dizajn obličiek. Predné svetlomety s doplnkovými laserovými modulmi boli zoštíhlené. Do ponuky pribudli nové farby karosérie. V interiéri sú k dispozícii nové komfortné sedadlá ako výbava na želanie. Obohatený arzenál asistenčných systémov zahŕňal aj asistenciu pre núdzový jazdný pruh či mestské brzdenie.
Obdobie výroby: 2017–súčasnosť
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 1,6–4,4 litra, výkon: 135–390 kW (184–530 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4936–4972 mm/1868 mm/1483–1498 mm
ÔSMA GENERÁCIA BMW RADU 5.
(BMW G60, G61)
Športový dizajn BMW radu 5 dostal s jeho ôsmou generáciou novú interpretáciu. Charakteristické štylistické prvky, ako napríklad typické BMW proporcie, dlhý rázvor, predĺžená predná kapota a splývajúca línia strechy, boli implementované s nevšednou eleganciou. Exkluzívne prvky, ako napríklad obličky BMW Iconic Glow, veľkoryso dimenzovaná Panoramatická sklenená strecha alebo prehľadný Interaction Bar, dodali novému BMW radu 5 jeho vlastnú osobnosť. V roku 2024 prišiel na trh tento model vo verzii Touring s pohodlným priestorom.
Široká paleta motorizácie je hodná obdivu: Najnovšie BMW radu 5 je k dispozícii nielen s benzínovými a naftovými agregátmi. V ponuke je aj čisto elektrické BMW i5, plug-in hybrid a vysokovýkonný automobil M.
Bezpečnosť a komfort sú integrálnou zložkou každej jednej motorizácie. Komplexné asistenčné systémy a technológie konektivity zjednodušujú aj dlhé jazdy, zatiaľ čo BMW Live Cockpit Professional ponúka rozsiahly prehľad všetkých relevantných jazdných informácií.
Obdobie výroby: od roku 2023
Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra + elektromotor, výkon: 145–442 kW (197–601 k)
Dĺžka/šírka/výška: 5060 mm/1900 mm/1505–1515 mm
BMW radu 5 Sedan: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,6–6,4; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 13–158
BMW radu 5 Sedan plug-in hybrid[1][3]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,6–1,0; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 13–23; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,9–23,2; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 83–103
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,2–20,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–515
BMW i5 Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–20,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–579
BMW radu 5 Touring: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,3–6,2; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 140–163
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,3–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–506
BMW i5 Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,5–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–560
ČASTÉ OTÁZKY.
Spotreba a emisie CO₂.
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,2–20,5;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–515
BMW i5 Sedan[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–20,5;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–579
BMW radu 5 Sedan[3]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,6–6,4
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 13–158
BMW radu 5 Sedan plug-in hybrid[1][3]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,6–1,0
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 13–23
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,9–23,2
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 83–103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)
18,3–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–506
BMW i5 Touring[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP) 16,5–20,8
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–560
BMW radu 5 Touring:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,3–6,2
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 140–163
[1] Dojazd závisí od rozličných faktorov, ako sú predovšetkým: individuálny jazdný štýl, charakter trasy, vonkajšia teplota, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelná predpríprava.
[2] Tento model už nie je možné objednať ako nové vozidlo.
[3] Očakávaná dostupnosť 11/23.
** Pri teplotách pod bodom mrazu nebude čisto elektrický pohon tohto plug-in-hybridu k dispozícii kým sa batéria nezohreje na prevádzkovú teplotu, po absolvovaní prvých pár kilometrov jazdy.
Hodnoty jazdných výkonov, spotreby a emisií CO₂ platia pre vozidlá so štandardnou prevodovkou.
Hodnoty spotreby paliva, emisií CO₂, spotreby elektrickej energie a zobrazené rozsahy sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v znení uplatniteľnom v čase typového schválenia. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO₂, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste. .
Jazdné výkony benzínových motorov platia pre palivo s oktánovým číslom RON 98. Hodnoty spotreby paliva platia pre vozidlá, používajúce referenčné palivá v súlade so smernicou EÚ 715/2007. Použité môžu byť aj palivá s oktánovým číslom RON 91 a vyšším, s maximálnym podielom etanolu 10% (E10). BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 95. Pre vysokovýkonné automobily BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 98.