Najdôležitejšie fakty a čísla o BMW iX1 v prehľadnej forme:
- Spotreba elektrickej energie a dojazd
- Dynamické parametre, napríklad výkon, krútiaci moment a akcelerácia
- Rozmery, hmotnosti a veľkosť pneumatík
BMW iX1: TECHNICKÉ ÚDAJE.
Typ pohonného agregátu | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 150 (204) |
Krútiaci moment v Nm | 250 |
Prevodovka | 1-stupňová, automatická |
Typ pohonu | Pohon predných kolies |
(Menovitý) výkon/30-minútový výkon v kW (k) | 150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Menovitý) krútiaci moment v Nm | 250 |
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. | 8,6 |
---|---|
Elektrická max. rýchlosť v km/h | 170 |
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP) | 0 |
---|---|
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP) | 17,2–15,4 |
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP) 2 | 430–474 |
Prejazdová hlučnosť v dB(A) | 66 6 |
Kapacita batérie v kWh | 64,8 |
---|---|
Predĺženie dojazdu v km po 10 minútach vysokovýkonného nabíjania 3 | 132 - 152 |
Maximálny nabíjací výkon AC v kW | 11 / 22 |
Nabíjací čas AC 0–100 % v hod. | 6:30 / 3:45 |
Maximálny nabíjací výkon DC v kW | 130 |
Nabíjací čas DC 10–80 % v hod. | 0:29 |
4 500 mm | |
1 845 mm | |
1 616 mm | |
Dĺžka v mm | 4 500 |
---|---|
Šírka v mm | 1 845 |
Výška v mm | 1 616 |
Šírka vrátane zrkadiel v mm | 2 104 |
Rázvor náprav v mm | 2 692 |
Pohotovostná hmotnosť v kg 4 | 1 940 |
Prípustná celková hmotnosť v kg | 2 435 |
Užitočná hmotnosť v kg | 570 |
Továrensky dodávané doplnkové povolené zaťaženie prívesu, stúpanie do 12 %, v kg 5 | 750 / 75 |
Objem batožinového priestoru v ltr. | 490–1 495 |
Typ pohonného agregátu | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 230 (313) 7 |
Krútiaci moment v Nm | 494 |
Prevodovka | 1-stupňová, automatická |
Typ pohonu | Pohon všetkých kolies |
(Menovitý) výkon/30-minútový výkon v kW (k) | 200 (272) / 94 (128) |
---|---|
(Menovitý) krútiaci moment v Nm | 494 |
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. | 5,6 |
---|---|
Elektrická max. rýchlosť v km/h | 180 |
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP) | 0 |
---|---|
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP) | 18,1–16,9 |
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP) 2 | 417–439 |
Prejazdová hlučnosť v dB(A) | 65 6 |
Kapacita batérie v kWh | 64,8 |
---|---|
Predĺženie dojazdu v km po 10 minútach vysokovýkonného nabíjania 3 | 118 - 135 |
Maximálny nabíjací výkon AC v kW | 11 / 22 |
Nabíjací čas AC 0–100 % v hod. | 6:30 / 3:45 |
Maximálny nabíjací výkon DC v kW | 130 |
Nabíjací čas DC 10–80 % v hod. | 0:29 |
4 500 mm | |
1 845 mm | |
1 616 mm | |
Dĺžka v mm | 4 500 |
---|---|
Šírka v mm | 1 845 |
Výška v mm | 1 616 |
Šírka vrátane zrkadiel v mm | 2 104 |
Rázvor náprav v mm | 2 692 |
Pohotovostná hmotnosť v kg 4 | 2 085 |
Prípustná celková hmotnosť v kg | 2 580 |
Užitočná hmotnosť v kg | 570 |
Továrensky dodávané doplnkové povolené zaťaženie prívesu, stúpanie do 12 %, v kg 5 | 1 200 / 75 |
Objem batožinového priestoru v ltr. | 490–1 495 |
BMW KOLESÁ A PNEUMATIKY.
Pneumatiky pre naše vozidlá podrobujeme prísnym testom, ktoré zahŕňajú až do 50 kritérií, čiže podstatne viac, než predpisuje celoeurópsky platné zákonné označovanie pneumatík štítkami. Tu nájdete všetky informácie o vlastnostiach pneumatík, použitých na vozidlách BMW.
Spotreba a emisie CO₂.
BMW iX1 xDrive30:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,9-18,1
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 0
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417-439
* Pri teplotách pod bodom mrazu je čisto elektrický pohonný systém tohto plug-in hybridného vozidla k dispozícii až po pár kilometroch jazdy, keď sa batéria zohreje na optimálnu prevádzkovú teplotu.